wtorek, 19 listopada 2013

Tatis na fejsbuku + (nie)konkurs + kilka "głębokich" przemyśleń.

Tak to jest, że jak wracam do pisania to w mojej głowie pojawia się osiemstet milionów pomysłów na ulepszenie blogaska. Tak było i tym razem, dlatego mam dla Was propozycję.
Może mój blog nie jest jakiś superpopularny, ale trochę osób tu wchodzi. Może więc ktoś z Was skusi się miesięczna reklamą swojego bloga na moim. Jak to bedzie wyglądać? W menu umieszcze link/banner bloga zwycięzcy i dodatkowo w każdej notce pojawiającej się przez miesiąc będę przypominać o odwiedzaniu tegoż bloga. Wiem, że nagroda słaba, ale za to konkurs wydaje mi się fajny, bo dwuetapowy.
Do rzeczy.

Pierwszy etap, polegać będzie na tym, że każda osoba, która zapragnie wziąć udział w konkursie musi wybrac ulubiony fragment "Romansidła". Może być to fragment dialogu, opisu lub przemyśleń głownej bohaterki. Może być to fragment, który Was rozbawił, wzruszył, lub zachwycił - pełna dowolność. Proste? Proste. Ze wszystkich zgłoszeń zrobię sondę, w której to reszta czytelników wybierze 3 najlepsze fragmenty,Te trzy wybrane zostaną zakwalifikowane do drugiego etapu.
Drugi etap, będzie wymagał od Was nieco więcej kreatywności. Otóż opierając się na wybraym wcześniej fragmencie będziecie musieli napisać krótkie (max 4-5 strony w wordzie, czcionka Times New Roman rozmiar 12) opowiadanie. Opowiadanie może być Wasze autorskie, lub oparte na dowolnym z fandomów. Wszystkie trzy opowiadania będa opublikowane na Katalogu TVD, oraz na moim blogasku, a zwycięzca wygra reklamę u mnie. No i wieczną chwałę.
Reszta zasad jest taka, że musi się zgłosić min. 7 osób. A zresztą co ja tam będe pisać. Walnę regulamin:

Regulamin (nie)konkursu u Tatis.
1. Do (nie)konkursu może się zgłosić każda osoba prowadząca jakiegokolwiek bloga w internecie.
2. Zgłoszenia przyjmowane są od 19 do 30 listopada 2013r.
3. (Nie)konkurs zostanie odwołany, jeśli w czasie przyjmomwania zgłoszeń zbierze się mniej niż 7 uczestników.
4. Konkurs jest dwuetapowy Pierwszy etap to sonda trwająca od 1 do 7 grudnia. Drugi Etap będzie trwał od 8 do 20 grudnia.
5. Każdy uczestnik może wziąć tylko raz udział w konkursie (wybrać jeden fragment "Romansidła" i napisać jedno opowiadanie).
6. Fajnie by było, gdyby każdy z uczestników wlepił na swojego bloga ten oto niezbyt piękny, ale czytelny, podlinkowany na mój blog banerek:

 
 
7. Wszystkie zgłoszenia należy wysyłać na adres: tatis.julia@gmail.com
8. Wszystkie kwestie nieporuszone w regulaminie należy poruszać w komentarzach pod tym postem, bede na bieżąco aktualizować regulamin (wzbogacać go o Wasze wątpliwości).
 
 
 
Amen.
 
 
 
Tyle o konkursie, a teraz chciałam z Wami poruszyć pewną dręczącą mnie od jakiegoś czasu sprawę. Jak wiecie prowadzę bloga od ponad roku i inspiruję się "Pamiętnikami Wampirów", ale od kilku tygodni mam dziwne wrażenie, że twórcy serialu albo mają bardzo podobne myslenie do mojego, albo inspirują się mną (ah, ta megalomania). O co chodzi?
Jak większość z Was zauwazyła, w piątym sezonie do serialu zawitała Nadia. Nowa bohaterka, która gra Olga Fonda, która jest szablonowym ucieleśnieniem mojej Olivii. Nadię w Czechach spotkali Rebekah i Matt, a jej pojawienie się nieco wybiło z cienia zapomnianego przez wszystkich Matta. Zupełnie jak w moim opku, w którym zrobilam początkowo Matta jednym z głównych bohaterów.
Dalej, kiedy coś tam opętuje Matta, oczy blondyna zalewają się czernią - podobny motyw wykorzystałam w opku w momencie jak April zostaje opętana przez demona.
Dalej, W ostatnim odcinku Tessa rzucając zaklęcie, utworzyła z krwi sobowtórów pewien symbol. te symbol to triquetra, o której pisałam w opowiadaniu, a który był podwaliną do stworzenia wisiorka podarowanego Olivii przez Klemensa.
Dobrze wiem, że to najprawdopodobniej zwykłe zbiegi okoliczności, ale uwierzcie, że przez te drobiazgi zaczynam bać się oglądać "Pamiętniki". W końcu bohaterowie pokonali Silasa więc co teraz? Dora? Klemens? A może demony spragnionne seksu? Śmieję się z jednej strony, a z drugiej popadam w paranoję.
 
Tur tur tur, miło mi jest ogłosić, że  z dniem dzisiejszym (22.11.2013) powstał na facebooku profil pt Tatisowe Twory. Gdzie znajdziecie informacje o nowych notkach, konkursach i innych sprawach dotyczących moich blogasków. Serdecznie zapraszam  tu: Tatisowe Twory na fejsbuku
To koniec mojego bredzenia, zapraszam do zgłoszeń do (nie)konkursu, a tych, którzy jeszcze nie mieli okazji, również do czytania pierwszego rozdziału drugiej części Romansidła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz