poniedziałek, 18 lutego 2013

Liebster awards, czyli jeszcze nie rozdział :(


 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Nominacja od: Liley:
1. Ulubiony zespół? -  Green Day.
2. Co byś zmienił/a w świecie? - Wykasowałabym zimę, robactwo i nietolerancję:D
3. Grasz w totolotka? - Czasem gram, jednak nigdy nic nie wygrałam :(
4. Ulubione miejsce wakacyjne? -  Jakiekolwiek nadmorskie miasto :)
5. Co cię najbardziej denerwuje? - Ludzie, którzy olewają własne obowiązki i nie dotrzymują słowa, nietolerancja, upór i wiele wiele innych. Naprawdę jestem strasznie nerwowa :) 
6. Wierzysz w horoskopy? -  Tylko w te dobre :)
7. Jaką piosenką zagraniczną najbardziej lubisz? -  Dużo ich! Taka naj naj, to Boulevard of broken dreams. 
8. Lubisz buszować po sklepach z odzieżą? -  Tylko, kiedy nie ma w nich zbyt dużego tłoku.
9. Na jakim filmie byłeś/aś ostatnio w kinie? - Piękne istoty.
10. Chciałbyś/aś wydać kiedyś książkę? - Pewnie, że tak! Nawet ją piszę:D 
11. Twoja najbardziej irytująca ksywka z dzieciństwa? - Julka. 

Nominacja od Bellatrix:
1. Twoja ulubiona postać fikcyjna. - Damon, oczywiście. Czy ktoś w to wątpił? Oczywiście ten serialowy, jeśli chodzi o postać z książki to Patch z "Szeptem".
2. Ulubiona pora roku, dlaczego? - Lato. Jest ciepło, a ja jestem stworzeniem ciepłolubnym :)
3. Jak wyobrażasz sobie koniec świata? - Koniec świata nastąpi wtedy, kiedy ludzie zatracą ostatnią cząstkę człowieczeństwa, zdolności empatii i dobra. Tak w ogóle uważam, że koniec świata rozpoczął się jakieś 7-8 lat temu i powoli posuwa się do przodu.
4. Dlaczego istnieje cierpienie na świecie? - Odpowiedź na to pytanie jest trochę związana z poprzednim - bo w ludziach jest coraz mniej człowieczeństwa. No i są pająki.
5. Czy jest początek i koniec? - Tak. Np początek i koniec zeszytu, czy książki.
6. Co nazywasz złem, co dobrem? - Nic dla mnie nie jest do końca dobre ani złe, dlatego powstrzymuje się od takiego jednoznacznego określania czegoś mianem dobra lub zła.
7. Gdzie jest granica pomiędzy tym, co ludzkie, a tym co boskie? - W tym miejscu, gdzie powietrze spotyka się z ludzką skórą.
8. Czy istnieje życie po śmierci? - Wierzę, że tak.
9. Jakim zwierzakiem chciałabyś zostać po śmierci? Dlaczego? - Tasiemcem.
10. Niebo, ziemia, czy piekło? Dlaczego? - Nirvana.
11. Najsilniejsze uczucie na ziemi? - Uczucie spadania, mocno połączone z działaniem grawitacji ;D

Nominacja od Rosmaneczki:
1. O czym było pierwsze opowiadanie, które kiedykolwiek stworzyłaś? - O pannie Mary, której wiatr porwał kapelusz i serii niesamowitych przygód, które po tym nastąpiły.
2. Twoje największe marzenie to? - Coś o czym nie mam zamiaru mówić innym:)
3. Podaj swoją ulubioną książkę i uzasadnij dlaczego właśnie ona cię zauroczyła? - Każda książka jest moją ulubioną, ponieważ każda wniosła coś do mojego życia. Największy wpływ na moje życie miał zaś elementarz "Litery".
4. Na kim się wzorujesz tworząc własne opowiadanie? czy masz jakiegoś ulubionego pisarza bądź pisarkę? - Nie wzoruję się na nikim, piszę to co mi przyjdzie do głowy. Ulubiony pisarz... Anne Rice i Graham Mastertoon.
5. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem? - Zabijcie mnie, ale nie pamiętam.
6. Podaj swój ulubiony kolor i dlaczego ze wszystkich to właśnie on nim jest. - Zielony i fioletowy. Bo tak.
7. Najbardziej obciachowe wydarzenie w twoim życiu? - Ja i obciach? No co to to nie, wszystko zamieniam w żart i udaję, że "to tak miało być" :D.
8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? - Dobrym człowiekiem, a najlepiej obrzydliwie bogatym dobrym człowiekiem.
9. Opisz najpiękniejszy sen, który najbardziej wrył ci się w pamięć. - Nie mam pięknych snów. Mam albo koszmary, albo sny niesamowicie pokręcone, jednak w żadnym przypadku nie można ich nazwać pięknymi.
10. Jak wyobrażasz sobie własną przyszłość? - Nie wyobrażam jej sobie, żyję dniem dzisiejszym.
11. Twoja ulubiona postać jaką do tej pory stworzyłeś? - Kurwak.

Moje nominacje:

Ulotna z into-dust-n
Laleczka z zwykla-blondynka
Magda z czarny-blues
Alley z niebianskie-pola
Jaelithe z biblioteka-wyobrazni
Carla z nakrawedziprzyjazni
Nikumu z oszukac-smierc
Seravie z avada-kedavra-fantasy
Qinsia z oczy-odzwierciedleniem-duszy
Chiyo z sukcesja-chiyo
Heroina z szklani-samobojcy

Moje pytania:
1. Co robisz bezpośrednio po przebudzeniu?
2. Dlaczego zdecydowałaś się na pisanie bloga, a nie próbowałaś wydać książki/ podjąć współpracy z jakimś wydawnictwem?
3. Uważasz, że lepiej mieć, czy być?
4. Czego najbardziej się boisz?
5. Czy Twoi znajomi/ rodzina wspierają Cię w pisaniu, czy uważają to za fanaberię?
6. O czym myślisz przechodząc nocą przez ciemny park?
7. Jaką role w Twoim życiu odgrywa wyobraźnia, a jaką sny?
8. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
9. Co pozwala Ci się odprężyć i zrelaksować?
10. Czy jakieś Twoje marzenie się spełniło, jeśli tak, to czy miałaś w tym swój udział,  czy zdałaś się na ślepy los?
11. Płyniesz z prądem, czy pod prąd?

Rozdział XI - czytaj

5 komentarzy:

  1. Co do "łańcuszków", nie ukrywam, że zwykle brakuje mi na takie rzeczy czasu i ochoty, ale i tak dziękuję :) To miłe. Biegnę czytać rozdział, który rzecz jasna musiałam przeoczyć. Zatem... spodziewaj się komentarza pod poprzednim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Tatis.
    Dziękuję bardzo za nominację, na pytania na pewno odpowiem ;) Jeszcze tak w nawiasie wspomnę, że kończę czytać Twoje opowiadanie, więc pewnie wkrótce powinnaś doczekać się oceny na OO.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja również Cię nominowałam, więc nie bardzo mogę przyjąć nominację od Ciebie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, chociaż nie ukrywam, że spadła trochę jak grom z jasnego nieba. Można spytać, z jakiej okazji nominowałaś akurat "Sukcesję"?
    Nie mam w zwyczaju publikować postów odpowiadających na Liebster Awards, bo "Sukcesja" jest przeznaczona wyłącznie na powieść, a i innych blogów nie chciałabym niepotrzebnie zaśmiecać, ale jeśli bardzo chcesz znać odpowiedzi na Twoje pytania, z chęcią prześlę je mailem.
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję,

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nominacji się nie spodziewałam, choć to nie Oscar. Nawet nie wiedziałam, że prowadzisz bloga o takiej tematyce ^o^

    Pytania są dość ciekawe, dlatego chętnie na nie odpowiem w najbliższym czasie.

    Dziękuję bardzo za wytypowanie.

    OdpowiedzUsuń